tisdag 27 november 2012

Jag sydde en julgardin!

Ja jag fuskade med att sy om panellängderna till en kappa. Men.. Det blev ju himla fint måste jag säga. Lite snedare i verkligheten än på bild bara. Synd nog.








Nu måste jag shoppa band, hade tänkt ha vita.

Projekt, projekt.

Undrar förresten när sambon tänker måla om datarummet då? Som han lovat ska vara klart till nästa vecka. Vi flyttade nämligen undan alla möbler i slutet av sommaren för vi skulle minsann måla om. Jo jo, möblerna står där de står. Minst sagt ivägen!!

(Ja visst kunde jag måla själv, men i just det här fallet har vi kommit överens.)

1 kommentar:

  1. En bra kvinna reder sig själv heter det, men instämmer! Har man kommit överens så har man! Bra att hålla på principer ;)
    Väldigt fina gardiner och grattis till jobbet!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett avtryck här!